Climber Worldwide

Kestäviä BI-ratkaisuja

Toisinaan ratkaisu ei toimi kuten oli tarkoitus. Kun ongelmia ilmenee esimerkiksi sisäänkirjautumisen, päivitysten puuttumisen tai sovelluksen nopeuden suhteen, me riennämme apuun. Seitsenhenkinen Climber Expert Service auttaa teitä infrastruktuuriasioissa, BI-ratkaisujen hallinnossa ja QlikView, Qlik Sense and Qlik NPrinting -asioissa. Tiimi toimii BI-asioiden ytimessä, ja toimittaa tukipyyntönne Qlikille asti, mikäli se on tarpeen. Tarkoituksena on tarttua jokaiseen bugiin heti, ennen kuin käyttäjä kokee ongelman häiritseväksi. Tukemme ja vianetsintä eivät rajoitu vain ongelmien ilmenemisajankohtiin, vaan tarjoamme myös ennakoivaa toimintaympäristön hallinnointia, seurantaa, lisenssien haliintaa sekä BI-ratkaisunne jatkokehitystä.

aukioloajat ja yhteys

Tuki on auki arkisin klo 8–17, mutta tarvittaessa myös 24/7. Kiireellisissä tapauksissa tarjoamme tukea myös paikan päällä. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai avaa asiaa tukiportaalissamme. Kaikki tukipyynnöt käsitellään palvelutasosopimuksenne mukaisesti.

Puhelin: +46 8 22 50 50

Email: support@climber.fi

Tukiportaali: JIRA Service Desk

AUTAMME TEITÄ:

  • Vianetsinnässä
  • Konfiguraatiossa
  • Monitoroinnissa
  • Kehityksessä
  • Päivityksissä
  • Käyttäjähallinnassa
  • Lisenssien hallinnassa

HALLINTO JA TUKISOPIMUKSET

Tarjoamme kolmea erilaista hallinto- ja tukisopimusta Qlik’s AUS (Annual Upgrade & Support) –sopimuksen lisäksi. Ne ovat aina räätälöitävissä erityisiä tarpeitanne vastaavaksi, ja niihin voi lisätä palveluita, kuten päivittäinen ympäristön tarkkailu. Sopimuksemme sisältävät:

  • SLA:n 2 tunnin vasteajalla.
  • Varhaisen vianetsinnän (1 tunti kuukaudessa).
  • Ylimääräisen vianetsinnän, joka laskutetaan tuntihinnalla.
  • Kuukausittaisen Qlik-ohjausryhmätapaamisen.
  • BI-ympäristön tilannekatsauksen.

MONITOROINTI

Kun olet lomalla tai et voi olla paikan päällä, me tarjoamme väliaikaista tukea yhdistettynä Qlik-ympäristön monitorointiin. Joka aamu me kirjaudumme sisään ja varmistamme kaiken olevan kunnossa. Tarkistamme palvelujen ja ladattavien toimintojen kunnollisen toiminnan ja datan päivittyvän sekä raporttien lähtevän kuten on tarkoitus. Monitorointityömme kootaan yhteen ja lähetämme teille päivittäisen statusraportin. Monitorointi voidaan liittää myös meidän jatkuvaan hallintotyöhömme ja tukisopimukseemme tai siitä voidaan tehdä erillinen sopimus.

Ota meihin yhteyttä

Jussi Saarinen

Managing Director
jussi.saarinen@climber.fi
+358 40 756 7340

Johan Levander

Expert Services
johan.levander@climber.se
+46 70 952 91 60